sâmbătă, 17 ianuarie 2009

Legea lui Dumnezeu de neschimbat

Psalmii 19:7
Legea Domnului este desăvârşită, şi înviorează sufletul; mărturia Domnului este adevărată şi dă înţelepciune celui neştiutor.


Psalmii 111:7
Lucrările mâinilor Lui sunt credincioşie şi dreptate; toate poruncile Lui sunt adevărate,


Romani 7:12
Aşa că Legea, negreşit, este sfântă, şi porunca este sfântă, dreaptă şi bună.




- Haideti sa vedem ce spune si Isus despre legea lui Dumnezeu


Matei 5:17-18
Să nu credeţi că am venit să stric Legea sau Proorocii; am venit nu să stric, ci să împlinesc.
Căci adevărat vă spun, câtă vreme nu va trece cerul şi pământul, nu va trece o iotă sau o frântură de slovă din Lege, înainte ca să se fi întâmplat toate lucrurile.



Iacov spune asa:

Iacov 1:17
orice ni se dă bun şi orice dar desăvârşit este de sus, pogorându-se de la Tatăl luminilor, în care nu este nici schimbare, nici umbră de mutare.

Din aceste versete intelegem ca legea lui Dumnezeu este de neschimbat pentru ca Dumnezeu nu se schimba.

DOMNUL SA NE AJUTE SA INTELEGEM ACESTE LUCRURI


AMIN

Un comentariu:

  1. Imi pare bine ca ai gasit potrivit ca sa enumeri aceste versete...ele arata ca TOATA SCRIPTURA este adevarata si ca nu trebuie sa consideram doar anumite versete valabile pentru timpul nostru,si aceasta pentru ca Dumnezeu nu se schimba si nici ceea ce a zis El.Aceasta ne este dovedit in Psalmii 89:34"nu-Mi voi calca legamantul,si nu-Mi voi schimba ce a iesit de pe buzele Mele."

    RăspundețiȘtergere